Това показват резултатите от новото проучване на Goodyear ThinkGoodMobility
“Поколението на хилядолетието желае продуктите и услугите да са съобразени с техните изисквания и нужди, така че не е учудващо, че това се отразява и на изискванията им за автомобила, който ще карат след 10 години“, коментира Карлос Чиполити, генерален директор на иновационния център на Goodyear в Люксембург.
Естетичността не е от значение – функционалността е приоритет
Поколението на хилядолетието се отнася пренебрежително към персонализирането от чисто естетични цели. Според проучването младите хора желаят персонализация, която да е функционална и да се отнася до проблемите, които ги вълнуват – устойчивост и безопасност....без да правят компромиси по отношение на цената, независимостта или уединението.
“Хубаво е, че младите хора в Европа мислят върху това как автомобилите могат да бъдат направени по-безопасни и устойчиви за употреба“, допълва Чиполити.
81.6% от поколението на хилядолетието биха искали да притежават автомобил, който отговаря на техните лични условия за технологично ниво, устойчивост и употреба.
Персонализацията трябва да бъде на първо място функционална – 28.7% искат консумацита на гориво на автомобилите да отговаря на поставените цели до 2025 година.
На въпросите на новото проучване на Goodyear „ThinkGoodMobility“ отговориха учени, инжинери и дизайнери от 12 европейски пазара, които споделиха своите виждания за мобилността на бъдещето през 2025.
Според последното съвместно проучване на Goodyear Dunlop Tires Europe (GDTE) и Think Young:
• 85% от поколението на хилядолетието вярват, че ще притежават автомобил в следващите 10 години
• 81.6% биха искали да притежават автомобил, който е персонализиран спрямо техните лични изисквания за нивото на технлогиите, устойчивостта и употребата.
Повече резултати от проучването търсете на: ThinkGoodMobility.com.
За методологията на проучването
Изследването е проведено от ThinkYoung от името на Goodyear, за да се разберат по-добре становищата на младите хора за бъдещето на мобилността. Проучването обхваща 15 въпроса, и в него участват млади хора на възраст между 18 и 30 години, учещи, занимаващи се с наука и технологии, инженерство, изкуство и дизайна, както и математика в университети в 12 държави: Германия, Франция, Италия, Великобритания, Люксембург, Словения, Белгия, Холандия, Испания, Полша, Швеция и Турция. Общо 2564 проучвания са попълнени онлайн. Работа на терен се провежда от май до юни 2015.
За Goodyear
Goodyear е една от най-големите компании за гуми в света. В нея работят около 66 000 души и произвежда продукти в 49 съоръжения в 22 страни по целия свят. Нейните два иновационни центъра в Акрън, Охайо и Колмар-Берг, Люксембург се стремят да развиват състоянието на най-съвременните продукти и услуги, които определят технологичния и производителен стандарт за индустрията.