Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Монца: Ден първи

27.08.2008 18:51

Фелипе Маса (Ferrari) бе най-бърз в първия ден от тестовете на „Монца”, които са част от подготовката на отборите за предстоящите Гран при на Белгия и Италия. Пилотът на Ferrari завъртя 101 обиколки, като най-бързата от тях за 1:23.428 минути.

Маса работи върху настройките на F2008 при специфичния пакет с ниски нива на аеродинамично прилепяне, типичен за Гран при на Италия. След три дълги серии бразилецът остана доволен от крайния резултат, осигурил му и първото място в неофициалното класиране.

Пилотът на McLaren Хейки Ковалайнен завърши само на 11 хилядни зад Маса. Ковалайнен също излезе на пистата с аеродинамика, съответна за изискванията на италианското трасе, като в даден момент от подготовката екипът на Сребърните стрели дори тества без мостовия компонент на предното крило.

Челната тройка допълни Нико Розберг (Williams), а Себастиан Фетел демонстрира прогреса на Toro Rosso с четвърто време. „Монца”, която не е толкова взискателна към аеродинамичната ефективност на автомобилите, облагодетелства Honda и изведе Барикело на пето място с изоставане от четири десети спрямо лидера Маса. Марк Уебър продължава да изпитва затруднения с болида на Red Bull и даде шесто време.

Днес стана ясно, че Ник Хайдфелд ще трябва да подобри резултатите си до края на сезона, ако иска да остане в BMW Sauber и догодина. Седмото място определено не демонстрира подобна тенденция. Хайдфелд завъртя 77 обиколки, по време на които работи върху механичните настройки за “Спа” и „Монца”, окачването, както и аеродинамиката на F1.08.

Тестовият пилот на Force India Витантонио Лиуци отговаряше за програмата на отбора днес. Италианецът завърши осми, на секунда зад Маса, а Ярно Трули (Toyota) и Нелсън Пикет (Renault) останаха в дъното на таблицата.

Коментари
comments powered by Disqus