Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Монца: Ден трети

30.08.2007 23:08

McLaren Mercedes продължава с отличното си представяне на „Монца” в тестовата програма, предшестваща старта за Голямата награда на Италия. Въпреки поройния дъжд по време на сутрешната сесия Фернандо Алонсо завърши следобедната сесия с резултат 1:23.490 и оглави неофициалното класиране.

Всички тимове излязоха на пистата в четвъртък, но дъждът до голяма степен ограничи техните програми. Поради тази причина тестовете на „Монца” бяха удължени с един допълнителен ден.

Алонсо поведе колоната с 1:23.490 минути и бе с близо секунда по-бърз от втория Роберт Кубица с BMW Sauber. Дейвид Култард изненадващо изведе Red Bull Racing на трето място и изпревари един от претендентите за първото място след седмица на „Монца” Фелипе Маса.

Toro Rosso Ferrari се представя на ниво по време на колективните тестове в Италия тази седмица. Тонио Лиуци завърши с пети резултат и изпревари Дженсън Бътън. На пистата „Монца” отборите карат с минимална притискателна сила, което е плюс за екипа на Honda, борил се през цялата година с аеродинамиката на RA107.

Седми завърши Нико Розберг. Болидът на Williams се появи на трасето с предно крило, което копира аналогичния аеродинамичен елемент в машината на McLaren.

Осми остана Джанкарло Фисикела, който изпревари Ралф Шумахер с Toyota. Сакон Ямамото получи шанс да изпробва новия автомобил на Spyker и се отблагодари на своите ръководители с десето време. Последен остана Антъни Дейвидсън със Super Aguri.

Тестовете на „Монца” продължават и в петък.

Монца – 30 август

1. Ф. Алонсо McLaren-Mercedes 1:23.490 51 об.
2. Р. Кубица BMW-Sauber 1:24.413 48 об.
3. Д. Култард Red Bull-Renault 1:24.453 52 об.
4. Ф. Маса Ferrari 1:24.525 49 об.
5. В. Лиуци Toro Rosso-Ferrari 1:24.768 40 об.
6. Дж. Бътън Honda 1:24.918 61 об.
7. Н. Розберг Williams-Toyota 1:24.983 45 об.
8. Дж. Фисикела Renault 1:25.069 71 об.
9. Р. Шумахер Toyota   1:26.175 72 об.
10. С. Ямамото Spyker-Ferrari 1:26.384 72 об.
11. А. Дейвидсън Super Aguri-Honda 1:35.106 47 об.

Коментари
comments powered by Disqus