Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Хибридите Peugeot 508 PSE вече на конвейера

25.09.2020 10:40

Производството на версията PSE е поверено на френския завод PSA в Мюлуз

В средата на октомври Европа ще получи поръчки за фастбек и комби от серията 508 в „горещата“ версия Peugeot Sport Engineered (PSE) със задвижване на всички колела. Това са най-мощните серийни автомобили в историята на марката (сред пътните). Тримоторната система Hybrid4 генерира 360 к.с., 520 Нм, което позволява ускоряване до 100 км/ч за 5.2 сек (въпреки че концептът обещава 4,3 сек). Ускоряването от 80 до 120 км/ч отнема точно 3 сек. Километър се изминава за 24,5 сек. Максималната скорост е електронно ограничена - 250 км / ч.

"Спортистите" външно се различават по почернената с радиаторна решетка с лъва, предната броня с големи въздухозаборници и зелените акценти Kryptonite. Спирачните дискове с диаметър 380 мм имат фиксирани четирибутални апарати само на предната ос.

В задната броня са интегрирани двойка заоблени накрайници на изпускателната система и черен дифузор с ярък гланц. Следата е увеличена с 24 мм отпред, 12 отзад. Гумите Michelin Pilot Sport 4S са монтирани върху 20-инчови джанти. Каросериите са боядисани в три нюанса: сивоSelenium Grey, черно Perla Nera Black, бяло Pearl White.

В чисто електрически режим Peugeot 508 PSE изминава 42 км (WLTP). Програмата Comfort означава хибриден режим с омекотено окачване, хибридната настройка го затяга и активира двигателя с вътрешно горене според ситуацията. Sport активира задвижването до максимум, придружено от цифров звук на двигателя, а за по-добро сцепление на хлъзгави пътища се препоръчва 4WD. Зареждането на батерията от битов контакт отнема седем часа. Стенният терминал със седем киловата ще отнеме два часа, но първо трябва да го купите от дилър на Peugeot.

Типичният интериор i-Cockpit за Peugeot 508 е украсен с кожа Nappa, алкантара, алуминий, дърво и три "криптонитови нокти". 10-инчовият сензорен екран е допълнен от прожекционен дисплей. Седалката на водача предлага отопление и масаж. В базовото оборудване е включена аудиосистемата Focal Hi-Fi.

Производството на версията PSE е поверено на френския завод PSA в Мюлуз. Все още няма дори намек за цени, но може да се ориентираме от топ лифтбека с хибридна система с 225 к.с., който сега струва 51 800 евро. По пътя си Peugeot обяви завръщането си в Световния шампионат за издръжливост (WEC): от 2022 г. марката ще се състезава в новата категория LMH (Le Mans Hypercar) и вече показа своя спортен прототип.

Коментари
comments powered by Disqus