Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

MotoGP: Изненадващ успех на Довициозо

26.07.2009 20:13

Италианският пилот на Honda Андреа Довициозо изненадващо за мнозина спечели първата си победа в „Кралския клас” на пистата „Донингтън парк”.

От първа позиция потегли световният шампион Валентино Роси, а неговото темпо поддържаше единствено сънародникът му, който се състезава за екипа на Honda – Андреа Довициозо. Двамата се откъснаха напред, а зад тях грешки допуснаха амбицираният да се пребори за титлата този сезон съотборник на „Доктора” в заводския тим на Yamaha Хорхе Лоренцо и Тони Елиас. Типичното британско време съпътстваше надпреварите в неделния ден и в двата по-малки класа, като дори състезанието в клас 125 куб. см бе прекратено заради дъжда.

В клас MotoGP така и не заваля, но пилотите на Ducati решиха да рискуват и да тръгнат с гуми за мокър асфалт, които впоследствие провалиха състезанието им, като Кейси Стонър и Ники Хейдън завършиха на последните две места и спечелиха съответно две и една точки. Решението бе не на отбора, а не на самите пилоти, но явно метеорологичните прогнози са ги подвели и по време на състезанието над „Донингтън парк” така и не заваля.

Проблеми имаше и Роси, който падна, но за разлика от Лоренцо успя да изправи мотора си и да продължи, въпреки че вече не бе лидер, а се движеше на единайсета позиция. „Доктора” се върна на трасето и с брилянтно каране започна да си възвръща част от загубените позиции. Авансът на Довициозо обаче бе прекалено голям, а след италианеца финишираха Колин Едуардс и Ранди де Пюние от тима на Лучо Чекинело.

Много добре се представи и Алекс де Анджелис, който завърши четвърти. Любимецът на местната публика Джеймс Тоузланд се движеше пети, но в последния завой не успя да удържи атаките на Роси и завърши на шеста позиция. Така с пето място на финала и с проблемите, които имаха Лоренцо, Стонър и дори Дани Педроса (завършил девети), Вале увеличи преднината си във временното класиране в триседмичната почивка преди следващата надпревара на пистата край чешкия град Бърно.

Коментари
comments powered by Disqus