Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

MotoGP: Стоунър спечели Гран при на Катар

21.03.2011 09:54

Кейси Стоунър започна сезона с победа, но Honda нямаше огромното предимство, което резултатите от предсезонната подготовка предполагаха.

Японският тим не стигна до двойната победа, след като шампионът Хорхе Лоренсо (Yamaha) се пребори с Дани Пердоса за второто място. Валентино Роси дебютира за Ducati със седмата позиция.

Стоунър се забави на старта и остана трети, докато по традиция Педроса се изстреля и оглавяваше класирането за половин обиколка преди Лоренсо да мине пред него. Мотоциклетът на Honda, който бе най-бърз във всички тестове от предсезонната подготовка и на тренировките в Катар, обаче бързо започна да демонстрира превъзходството си и в края на втората обиколка Стоунър и Педроса си върнаха първите две места.

Австралиецът не можа да се откъсне от своя съотборник и в началото на шестата обиколка Педроса го атакува в първи завой, за да оглави класирането. Заради по-малкото си тегло Дани разполагаше с предимство на правите и Стоунър имаше нужда от известно време, за да си върне лидерската позиция. Това се случи на дванайсети завой в тринайсетата обиколка. Впоследствие световният шампион за 2007 г. записа няколко последователни бързи тура и се откъсна на 1,2 секунди пред Педроса, които на финала те достигнаха 3,4. Така Стоунър спечели общо четвъртата си победа на „Лосаил” за последните пет години и дебютното си състезание с Honda.

Японската компания не можа да направи победата си двойна, след като Хорхе Лоренсо се пребори за второто място. Настоящият световен шампион и Педроса на четири пъти си разменяха позициите, но в крайна сметка Лоренсо илезе краен победител в двубоя. Третият заводски пилот на Honda Андреа Довициозо завърши четвърти, а челната петица допълни основният му съперник в това състезание Марко Симончели (Gresini Honda).

Бен Спийс (Yamaha) изгуби много време в първата обиколка и силите му стигнаха едва за шестата позиция, за която трябваше да се пребори с Валентино Роси. Седемкратният шампион, който вече се състезава за Ducati, изскочи от девета на втора позиция в първия завой, но още в средата на обиколката вече се движеше седми, като Доктора прекара по-голяма част от състезанието именно в тази част на колоната. Една от причините за това е операцията на рамото, която той претърпя миналата година и продължаващото възстановяване. Съотборникът му Ники Хейдън завърши девети, като между двамата пилоти на Ducati място намери Колин Едуардс (Tech 3 Yamaha).

Следващият кръг от MotoGP е Гран при на Испания на 03 април.

Коментари
comments powered by Disqus