Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

MTM R8 GT3-2: На две колела

09.04.2010 16:30

Audi R8 със задно предаване? С механичен компресор и 560 к.с.? Отговорът е пределно ясен. Да, съществува! С помощта на MTM.

Така започва официалният пресрилийз на немския тунер за проекта R8 GT3-2. Последното число сочи броя на двигателните колела, а в случая те са само две, което със сигурност би се понравило на любителите на дрифта. В случая самоблокиращият се диференциал и естествено, уменията на водача, трябва да компенсират липсата на всемогъщата quattro система.

В програмата на MTM влизат още регулируемото спортно окачване, оптимизираната спирачна система с 380-милиметрови дискове, аеродинамичният пакет от карбон (преден спойлер, прагове и задно крило), както и 20-цоловите ковани колела с гуми Dunlop Sport Maxx GT или Michelin Cup Sport.

Естествено, най-голямо внимание е отделено на силовия тракт. 4,2-литровият двигател с механичен компресор генерира 560 к.с. при 7750 об./мин и и 580 Нм при 5500 об./мин. С тяхна помощ R8 GT3-2 ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,9 секунди и достига максимална скорост от 317 км/ч.

На този етап няма информация за цената, но от MTM обясняват, че тези, които вече са собственици на R8, едва ли ще срещнат финансови затруднения при трансформирането му в R8 GT3-2.

Коментари
comments powered by Disqus