Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mulholland Legend 480 отива при клиентите през лятото

20.05.2020 14:51

За екстериора на купето е отговорен бившият дизайнер на TVR Деймиън Мактагарт

Инженеринговата компания Mulholland Group от английския , специализирана в разработването и производството на компоненти за болиди от Формула 1 и рали автомобили WRC, реши да опита да създаде собствен спортен автомобил. Нейното подразделение Mulholland Automotive започна да приема поръчки за двуместното купе Legend 480. Говори се за британски конски сили (486 к.с.), от  неназован V8 двигател. Има подозрение, че това може да е същият Ford Coyote V8 5,0, модифициран от Cosworth, който се използва в последното купе TVR Griffith. Вярно е, че в TVR осемцилиндровият агрегат е малко по-мощен (507 к.с.).

За екстериора на купето е отговорен бившият дизайнер на TVR Деймиън Мактаггарт. В известен смисъл този автомобил може да се счита за идеологически наследник на TVR, въпреки че не е свързана с настоящата компания TVR.

Моторът в Legend 480 е монтиран отпред. Той задвижва задните колела. Трансмисията е шестстепенна механична.

Греъм Мълхоланд, собственикът на компанията, заяви: „За мен марката TVR винаги е била пример за спазване на истинските принципи за производство на спортен автомобил и доставя наистина вълнуващо шофьорско изживяване. Legend 480 като наш първи автомобил следва проверена формула, но използваме усъвършенствано производствено ноухау и верига за доставки от световна класа, за да постигнем очакваните качества и опит в управлението. “

За купето се знае, че шасито е изработено от въглеродни влакна и широкоо използване на въглеродни влакна в каросерията.

Самият TVR Griffith все още е „в застой“ по пътя от прототипа до серийното. Но Mulholland стартира Legend 480 много бързо. Според списание Evo първите поръчани екземпляри ще пристигнат при клиентите през юли-август 2020 г. Компанията се споразумява за цената, когато потенциалният купувач се свърже с компанията. Още по-интересното е, че Mulholland няма намерение да спира с Legend и възнамерява да добави още три модела в своя каталог по-късно.

Коментари
comments powered by Disqus