Третата най-добрата посещаемост в историята на музея от откриването му през 2006 г.
Музеят Mercedes-Benz в Щутгарт, открит през 2006 г. до официалния портал на завода в Унтертуркхайм, посреща 850 954 посетители през цялата 2019 г., идващи от 138 различни страни.
Това число с увеличение 2,02% (16 833 повече посетители) в сравнение с финансовата 2018 г., представлява третата най-добра посещаемост в историята на музея (от 2006 г.), след регистрираните през 2007 и 2017 г.
59,39% от посетителите идват от чужбина, включително по-голямата част са китайски граждани (10,91%), но също така и много французи, американци (през 2018 г. американските посетители изпреварват французите), руснаци и швейцарци.
Няколко изложби бяха открити през сезон 2019 г., включително тази, посветена на 125-годишната история на футболния клуб VfB Щутгарт (Mercedes също отбеляза своите 125 години миналата година), озаглавена „On the move since 1893” („В движение от 1893 г.“), която приключи през май 2019 г. с почти 250 000 посетители, както и изложбата « Stories of the G » („Истории на G“), която ще затвори вратите си следващия април и която е посветена на 40-годишната история на Mercedes G-класа.
От 4 до 7 юли третото издание на летните концерти, организирани от музея Mercedes-Benz, също събра не по-малко от 30 000 посетители, а през уикенда „Vision Smart City - опитайте мобилността на бъдещето днес ”, организиран на 14 и 15 септември, беше един от най-популярните за годината с 20 500 посетители. Първият публичен полет в немско небе на електрическото летящо такси Volocopter, без съмнение, допринесе за това.
За 2020 г. ръководството на музея Mercedes-Benz изрично обяви, че акцентът ще бъде върху интерактивните събития.