Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

На обновения Ford Focus RS добавят още мощност

13.03.2015 11:58

Автомобилът ще бъде произвеждан за всички пазари в завода на компанията в Саарлуи, Германия

Американската компания Ford взе решение да увеличи мощността на обновения хечбек Focus RS, чийто дебют се състоя в началото на месеца на салона в Женава. Както информира източник, пожелал анонимност, мощността на мотора ще бъде над 320 конски сили. Новият автомобил ще бъде пуснат в серийно производство през четвъртото тримесечие на годината. Автомобилът ще бъде произвеждан за всички пазари в завода на Ford в Саарлуи (Германия). В продажба Focus RS ще се появи на редица пазари в самия край на 2015 г.

Под капака на хечбека е монтиран 2,3-литров турбоагрегат от фамилията EcoBoost. По-рано бе съобщено, че мощността на двигателя възлиза на 320 к.с. срещу300 к.с. на предшественика. Както и преди, моторът ще работи  само с шестстепенна механична предавателна кутия, въпреки очакванията моделът няма да получи автоматична трансмисия.

Главното изменение е в типа на задвижването. Новият модел е оборудван с много еластична система с четири двигателни колела, която може да предава въртящия момента на  задните колела до 70%. На свой ред, възможен е и широк диапазон на съотношението на разпределението между задните колела - до 100% за всяко от колелата. Всичко това се прави с цел да се осигури по-добро управление на хечбека. Според представител на марката това е станало възможно благодарение на специални настройки на пакети.

„Системата AWD на новия Focus RS е технологичен пробив. Тя позволява завоите да бъдат преминавани при оптимален режим и разширява пределите на управляемостта на автомобила, заяви по време на презентацията на новия модел в Женева Дейв Перисак, директор на подразделението Global Ford Performance. – Ние опровергахме разпространеното мнение, че управлението на хечбека с двойно задвижване не е най-приятното занимание. Създадохме автомобил, който е способен едновременно да изненадва и да подаряванезабравими впечатления”.

Като цяло, за Focus RS са предвидени четири режима на управление: Normal, Sport, Track, както и Drift.
Сред другите технически изменения са по-твърди пружини и амортисьори, друга изпускателната система и по-къса кормилна рейка.

Коментари
comments powered by Disqus