Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Наближава дебют на нов Lotus с хибриден V6

17.03.2020 13:47

Автомобилът ще се появи под формата на двуместна конфигурация (а не модел 2 + 2)

Производителят от Хетел трябва да представи до 2021 г. нов спортен модел, вървящ по стъпките на Lotus Esprit и задвижван от V6 двигател, част от хибридна технология.

Вътрешни източници  разкриват, че новият модел, построен върху платформата на Lotus Evora, би имал сходни размери с тези на Lotus Esprit, произведен отвъд Ламанша между 1976 и 2004 г., и ще показва линии, вдъхновени от хиперавтомобила Evija.

Lotus Evija, представен миналия юли от британския производител, наистина има впечатляваща аеродинамика, за да предаде на пътя мощността от 2000 к.с. и 1700 Нм, генерирана от 100% електрическа задвижваща група, което ще й позволи максимална скорост 320 км/ч след ускоряване от 0 до 100 км/ч за по-малко от 3 сек.

Подобно на Evija, чието тегло не надвишава 1680 кг, и новият Lotus трябва да показва ограничено тегло (« light is right » остава мантрата на Lotus от създаването на марката от Колин Чапман), който в комбинация с хибридна задвижваща система трябва да бъде много мощен и да му позволи да предлага интересни изпълнения. За момента няма никакви подробности за мощността на новия модел, освен неговия V6 (атмосферен или турбо?).

Новият Lotus ще се появи под формата на двуместна конфигурация  (а не модел 2 + 2) и по този начин ще предложи доста просторен интериор, както и голям обем за съхраненяване на багаж.

Целта на британския производител, работещ и върху разработването на нова платформа, която ще бъде представена след новия модел (заместваща тези, използвани за моделите Elise, Exige и Evora), и ще предложи с новия модел, използваем автомобил за всеки ден. Всъдеходът (първият в историята на марката), както и евентуален наследник на модела Elan, най-накрая също ще бъдат разработени от производителя от Хетел.

 

Коментари
comments powered by Disqus