Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Руски дизайнер създаде интересен всъдеход

27.04.2020 16:40

Творението на Александър Исаев е своеобразен мелез между Лада Нива и Mercedes G-класа

Lada Niva (VAZ 2121), както и G-класата на Mercedes-Benz, са сред легендите в света на всъдеходите - всеки от двата модела по свой начин, разбира се. Първият е евтин, издръжлив и може да ви отведе почти навсякъде - но и много груб във всяко отношение. Другият също може да ви отведе почти навсякъде и е почти неразрушим, но пък е по-скъп и междувременно стана много луксозен, което пък поражда въпроса какъв е смисъла от лукс в пресечен терен. Начинаещия руски дизайнер Александър Исаев създаде интересен микс между двата модела, който той нарича G-Niva 2020.

По размер машината е по-близо до компактните мерки на Lada, отколкото до G-класата. Отпред впечатление правят квадратните фарове, изпълнени по LED технология, както и звездната емблема. Над основните фарове виждаме и типичните за Niva правоъгълни мигачи. За да не липсват прилики с G-класата, има и допълнителни мигачи, разположени по-близо до челното стъкло.

Кръстоска между две легенди

В задната част също личат множество заемки от Lada. Големият заден прозорец и малките светлини са типични за руския високопроходим модел. Специфични при G-Niva 2020 е конструкцията на покрива и прозорците. Покривът е тип тарга и може да се демонтира на две части, между които остава само един неподвижен елемент с малка широчина. Средни колони пък липсват напълно.

В интериора стилът също се доближава до руския оригинал от 1976 година. Това личи както от волана, така и от контролните уреди. Малката разлика се вижда чак при по-внимателно вглеждане, тъй като тук приборите са дигитални, а не аналогови. Двата вентилационни отвора отгоре на таблото също са взети от репертоара на Lada Niva.

В частта пред пасажера обаче дизайнът повече прилича на G-класата, от която е заимствана дръжката на таблото. Освен това външните вентилационни отвори също са още нещо, което G-Niva 2020 заимствала от G-класата.

Коментари
comments powered by Disqus