Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Над 60 000 превозни средства в България се движат на природен газ

24.06.2009 10:58 2
2
2571850240

За една година превозните средства на компресиран природен газ (CNG) в България са се увеличили с 33% и вече надхвърлят 60 000 автомобила. Така страната ни остава в челото на класацията на страните в Европа по процент на автомобилите на природен газ.

Броят на газокомпресорните станции, където може да се зарежда синьо гориво, също e нараснал – вече наброяват 77. Подробна информация за местоположението им можете да намерите на официалната страница на Българската асоциацията „Автомобили на природен газ”.

Освен че е най-екологичното от широко разпространените горива, след 1-ви юли 2009 година природният газ ще продължи да бъде и най-изгодното гориво. Заради очакваното поевтиняване на суровината с 217,13 лева за 1000 кубически метра от началото на третото тримесечие, от Българската асоциация „Автомобили на природен газ” прогнозират спад между 15 – 20% в цената на CNG за крайните потребители. Очаква се шофьорите да купуват горивото за 1 – 1,1 лева за един килограм.

Така стокилометров пробег на автомобил с уредба за компресиран природен газ ще струва средно 7 лева, в зависимост от мощността на превозното средство. За сравнение: същото разстояние, изминато на дизел, струва средно 13,1 лева, на бензин А 95 – 16,4 лева, а на пропан-бутан – 11 лева.

Превозните средства на природен газ намират все по-широко приложение и в градския транспорт. В средата на юни 2009 година в София вече има 67 автобуса на CNG, във Варна – 23, а в Бургас – 12. Наскоро “Хебросбус” също обяви, че купува 30 нови автобуса на синьо гориво.

Коментари

Кирил
Любо, колко са автомобилите на газ в БГ, които горят осем на сто. Не повече от 10%. Определено средният разход на обгазените е поне 11-12.

lubo
колата ми гори 8 газ.. доскоро 70ст... което праве6е 5-6 лв на 100 км... сега е 7-8 лв като газта стана 90ст.. как ги изкарват тия 11 лв незнам.. ако гори 12-13л .. .. простотии.. газта е мн по добре от метана! .. има я навсякаде лека е.. и тн и тн..

comments powered by Disqus