Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Надеждни и в третата възраст

29.02.2016 02:29

Специално изследване на Dekra за техническата надеждност на модели в напреднала възраст.

Mного хора считат покупката на употребяван автомобил на възраст над 15 години за твърде рискована стъпка, свързана с опасност от непоправима амортизация и чести технически проблеми. При наскоро проведеното изледване на германската независима организация за технически надзор Dekra обаче специалистите установиха изненадващо високо и неотговарящо на разпространените отрицателни мнения ниво на надеждността при редица модели в напреднала възраст. Дори след пробег от 200 000 километра някои от проверените модели се представят убедително по отношение на броя на откритите технически неизправности във всички основни възли и агрегати. Сред тях са например VW Golf IV, първите поколения на А-класата на Mercedes и Ford Focus, както и BMW Z3.

Всички тези автомобили не са рядкост на вторичния пазар в Германия и могат да бъдат закупени на доста ниски цени в диапазона до 5000 евро. Произведен през 2000 година Golf IV в добро състояние и пробег 140 000 километра например струва около 2000 евро, а А-класа от 1999 година с пробег от около 130 000 километра може да се купи за 3500 евро. Добре поддържани екземпляри BMW Z3 с подобен пробег се търгуват на около 1000 евро по-висока цена.

Предложения на подобни примамливи ценови равнища са подходящ избор не само за разполагащите с ограничен бюджет. Трябва да се отчита факта, че изброените автомобили притежават порядъчно ниво на активна и пасивна безопасност и могат да се препоръчат както за ежедневна употреба в града, така и за дълги пътувания. ABS е част от серийното оборудване на много автомобили още от средата на 90-те години на миналия век, а наличието на фронтални въздушни възглавници е по-скоро правило, отколкото рядкост. ESP започна да се налага на широк фронт няколко години по-късно, така че е добре да проверите как стоят нещата с конкретния екземпляр преди покупката – докато BMW предлагаха системата като допълнително оборудване при своя Z3, Mercedes я въведоха масово при А-класата след аферата с „лосовия тест” (от февруари 1998 година), а VW oт своя страна я включиха в стандартната комплектовка на всички версии на Golf от 1999 година.

Коментари
comments powered by Disqus