Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Наказаха Верстапен, полът е за Льоклер

27.10.2019 06:04
Наказаха Верстапен, полът е за Льоклер

Холандецът не е намалил при жълтите флагове след инцидента с Ботас

Макс Верстапен (Red Bull) ще потегли четвърти вместо първи в предстоящата Гран при на Мексико, след като бе наказан с три места назад на стартовата решетка. Причината е, че холандецът не върна газта при втората си бърза обиколка, въпреки че на пистата имаше двоен жълт флаг заради катастрофата на Валтери Ботас (Mercedes).

Пропускът на Верстапен е непростим, тъй като той не се нуждаеше от по-добър резултат, за да си гарантира пола. Постижението му от първите опити щеше да е напълно достатъчно за полпозишъна и въпреки това той записа лилав последен сектор, след което и постави нов квалификационен рекорд на пистата.

За разлика от него Себастиан Фетел (Ferrari) върна газта във финалния сектор след инцидента с Ботас. Именно действията на четирикратния световен шампион бяха използвани като референция за поведението на Верстапен в критичната ситуация.

Холандецът призна след края на квалификацията, че е видял какво се е случило с Ботас, но и че не е забелязал жълтите флагове. Стюардите обаче не приеха неговото извинение и потвърдиха, че пилотът на Red Bull е имал достатъчно предупреждения, за да върне газта и да не прави рекорден трети сектор.

След наказанието на Верстапен полпозишънът отива в ръцете на Шарл Льоклер. Пилотът на Ferrari допусна серия от грешки при втората си бърза обиколка, но първата се оказа достатъчно добра след катастрофата на Ботас и наказанието на холандеца. Новата конфигурация на стартовата решетка може да видите тук.

Междувременно стана ясно, че въпреки тежкия инцидент Ботас е получи разрешение от медицинския екип на пистата да участва в Гран при на Мексико. Остава обаче въпросът дали неговият автомобил ще бъде възстановен или ще се наложи Mercedes да смени монокока, както и други компоненти, което на свой ред да доведе до евентуални наказания.

Коментари
comments powered by Disqus