Известно е, че моделът е оборудван с атмосферен V10 4.8 с мощност 560 к.с. и 480 Нм
Lexus ще вземе участие в маратона "24 часа на Спа " за първи път, дебютът на марката в това състезание ще се състои на 28-29 юли. На пистата ще дойдат две купета RC F GT3 от отбора Emil Frey Lexus Racing. За да отбележи това събитие, а заедно с това и десетата годишнина на своята F-линия, производителят ще представи в Спа Франкоршамп арт автомобил, създаден на базата на суперавтомобила LFA ... почти забравен, произвеждан в периода а 2010-2012.
Lexus не е първият, не и последният производител, който използва арт автомобили, за да привлече вниманието. Но японската компания има повече общо с изкуството: тя организира годишна изложба Lexus Hybrid Art, участва в Седмицата на модата в Милано, открива галерии.
Серийните LFA се произвеждат само по поръчка при цена от 375 000 долара , а ориентировъчната на версията Nürburgring е 445 000 щатски долара, без да броим възможните опции.
Португалският художник Педро Енрикес измисли за автомобила орнамент, който, по негово мнение, предава "идеята за бързото преминаване на съвременния живот, където нещата се променят непрекъснато и е трудно да им бъде дадена конкретна форма." "Линиите на чертежите също отразяват това постоянно, повсеместно, безкрайно движение. За да придам на арт автомобила естественост, използвах ръчно изработени материали и се опитах да се придържам към гладки линии във всички елементи на каросерията. По този начин исках да създам усещането, че формата на автомобила става все по-неясна и постоянно се развива в движение ", обясни авторът на уникалното купе, което ще бъде показано пред публиката преди състезанието.
Известно е, че LFA е оборудван с атмосферен V10 4.8 с мощност 560 к.с. и 480 Нм, а мощността на версията Nürburgring Package е 571к.с. Монококът от въглеродни влакна осигурява ниско тегло (1480 кг), така че дори базовият вариант ускорява до 180 км/ч от нула за 9,2 секунди.
Разбира се, предстоящият Lexus LFA с мощност от над 600 к.с. до известна степен може да задоволи феновете на марката след преустановяването на производството на LFA, но въпреки това суперавтомобилът се нуждае от директна смяна. А дали ще има, това е все още отворена тема, която се повдига неведнъж от няколко години насам. Последните изявления по темата са положителни, макар и предпазливи. Президентът на Lexus Йошихиро Сава каза, че иска да направи наследник на LFA, но сега "това е само една мечта и въпросът е много сложен" и "ние имаме други, по-важни задачи"
Купето LFA не само ускорява много добре, но и има забележителна управляемост . Версията Nürburgring със стандартни гуми измина Северната дъга за 7: 14.64, което дори и да не е рекордно постижение, но е чудесно за 2011 г. От стандартния LFA бяха сглобени 450 броя и още 50 екземпляра от модификацията Nurburgring.
Вицепрезидентът на на Lexus за Съединените щати Джефри Брекън продължи темата през януари 2018 г. Той каза, че един флагманския автомобил е абсолютно необходим и освен това "от нашите дилъри има винаги има запитвания за нов LFA и компанията не може да пренебрегне такъв поток от желания". Остава само да бъде взето твърдо решение и да бъде даден старт на нов проект. Сегашният избор на купето LFA като арт автомобил може да е съвсем случаен и напомня на обществеността за прекрасната кола, която все още може да продължи в бъдеще.