Автомобилът се задвижва от същия трилитров дизелов битурбо мотор, но мощността му е увеличена от 340 на 350 к.с.
През тази година станахме свидетели на дългоочакваното завръщане на рали-рейдове на френската компания Peugeot. Истина е, че представянето на маратона в Дакар не отговаря на очакванията на феновете. Независимо от силния екип (Карлос Сайнц, Стефан Петерханзел и Сирил Депре), той не успя да са нареди на челните места в окончателното класиране. Петерханзел завърши единадесети, Депре - 34-ти, а Сайнц не приключи състезанието. Но лошото представяне не се дължи на пилотите, а на състезателния автомобил Peugeot 2008 DKR. Ето защо за новия сезон инженерите на спортното подразделение на марката вече са готови с доработването на автомобила за следващия сезон.
Новият Peugeot 2008 DKR е оборудван с магнезиеви джанти и по-леки гуми Michelin. Новата версия на спортния прототип е с 20 см по-дълъг и по-широк от своя предшественик.
На първо място специалистите от подразделението Peugeot Sport са намалили предния и задния надвес, така че автомобилътда преодолява по-лесно офроуд трасетата. Освен това актуализираният прототип притежава подобрено окачване. Притискателната сила е оптимизирана благодарение на новите въздухозаборници на предния капак и покрива. Автомобилът се задвижва от същия трилитров дизелов битурбо мотор, но мощността му е увеличена от 340 на 350 к.с. Въртящият момент остава същият - 800 Нм. Максималната скорост е 200 км/ч.