Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Наш ловец на прототипи успя да улови Audi Q5 (2016)

07.10.2015 10:15

Кросоувърът ще се появи в средата на 2016 с предно задвижване или с четири двигателни колела

Audi ще пусне на пазара новия Q5 в средата на 2016. Нашият ловец на прототипи успя да улови в обектива си второто поколение на крсооувъра. Първото поколение на Q5 е на пазара от 2008. След няколко ревизии и новият модел също пътува към нас.

Новият Audi Q5 губи 100 килограма

Първи преглед на дизайна на новия Audi Q5 може би направи още дизайнерската студия на Q6, E-Tron Quattro на изложението IAA, където с малко повече въображение човек би могъл да си представи току-що представения Audi Q7.

Технически едва ли би било проблем, защото, подобно на всички модели като новия Audi A4 и Q7, Q5 също се базира на доработена напречна модулна конструкция (MLB Evo). Разбира се, миксът от високоякостни стомани и алуминий няма да може да редуцира теглото с 325 кг, както при големия брат, но въпреки това новият Audi Q5 се радва на 100 кг по-малко. В зависимост от двигателя и задвижването, масата на първото поколение Q5 е в диапазона между 1995 и 1795кг .

По желание Matrix светлини в Q5

Когато в средата на 2016 Audi Q5 с предно задвижване или с четири двигателни колела слезе от поточната линия на мексиканския завод на VW в Сан Хосе Чиапа,  компактният SUV ще бъде с гигантска триизмерна радиаторна решетка, оградена от тесни фарове. Непосредствено под фаровете, за които има опция с Matrix-LED светлини, наднича огромна престилка. По-нагоре се простира контурираният капак, който води погледа към задната част, калниците са масивни, две ясно очертани гънки си простират до задната част, където наклоненият покрив завършва с малък спойлер. За разлика от линията на покрива, линията на прозореца лесно се издига нагоре, за да придаде на новия Audi Q5 още по-голяма динамика.

Audi ще предстви Q5 също и като RS Q5

Като говорим за динамика: под капака за пръв път задвижващият агрегат е плъгин хибрид, който изпраща мощността към всички колела на E-Quattro. Тази техника вече е представена в студията Audi Allroad Shooting Brake на автомобилното изложение в Детройт през 2014, тя компилира мощния 292 к.с. 2.0 TFSI с два електрически мотора на предната или на задната ос. Електромоторът на предната ос предоставя 40 кВт мощност, а на задната 85 кВт. Двулитровият бензинов ще генерира в Audi Q5 252 к.с..

Иначе Audi е заложил на известните четири- и шестцилиндрови двигатели в кросоувъра и разбира се, по-късно ще стартира с един SQ5 TDI. Той със сигурност ще генерира доста повече от сегашните 313 к.с., възможно е дори да удари стрелката на 330 к.с . Друго нововъведение е може би успехът на RS Q3, който Audi ще мултиплицира в Q5.

Естествено интериорът на Audi Q5 се базира също на Q7 и на останалите модели на Audi. Операционната концепция е заимствана от новия А4, срещу допълнително заплащане може да бъде и Virtual Cockpit, познат от ТТ. Интегрирането със смартфон е подобно като при големия брат Q7, както и навигацията MMI плюс също е на борда.

Цените за новия Audi Q5 започват приблизително от около 31 000 евро.


Коментари
comments powered by Disqus