Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mazda ще има модел СХ-50

30.07.2020 15:13

Новото SUV-Coupé идва през 2022 г. на платформа със задно предаване

От Mazda са подали още на 15.11.2019 година заявка за патент с номер "018090294". Или казано на по-човешки език, с този патент Mazda ще могат да ползват правата върху различни означения от серията CX: от CX-10 до CX-90.

Mazda CX-50 ще има редови шестцилиндров мотор

Вече е ясно, че наред с наследника на Mazda 6 и новия CX-9 (или CX-90?), на новата платформа със задно предаване "Large Architecture" ще бъде създаден и поне още един кросоувър. Освен със задно задвижване, въпросната платформа ще позволява и опция за i-Active двойно предаване, а 48-волтовата бордна мрежа е серийна. Възможно е комбиирането с различни Plug-in хибридни задвижвания.

CX-50 се очаква да бъде задвижван от новия редови шестцилиндров мотор. Очаква се топверсията да бъде 3,0-литровия Sky-Active X с технология мек хибрид, ще има и дизел Sky Active D. По-надолу в йерархията ще се позиционират четирицилиндрови бензинови варианти с обем 2,5 литра и мощност 187 или 226 конски сили. Планиран е и по-малък дизел. Трансмисията се очаква да бъде осемстепенна автоматична.

По-динамичен дизайн

Засега е под въпрос дали Mazda CX-50 ще допълни CX-5 в моделната гама на марката или изцяло ще наследи успешния SUV. CX-5 сега е във втората си генерация (KF), която е на пазара от 2017 година и се очаква да остане на конвейера до 2024 г. При всяко положение се очаква наследникът да ползва новата платформа.

По отношение на стилистиката се очаква Mazda да доразвие своя Kodo-дизайн "Soul of Motion" – очаква се CX-50 да се ориентира към стила на CX-30.

Коментари
comments powered by Disqus