Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Наследникът на Nissan Z370 ще използва двигатели на Daimler

03.06.2010 12:28

Nissan планира радикални промени за следващата генерация на Z. Според Autocar спортното купе на японците може да се сдобие с дизел и дори с хибридна система за задвижване, като това е резултат на новия алианс с Daimler.

Renault-Nissan ще доставя три и четирицилиндрови бензинови двигатели, както и технологиите си за електрическо задвижване на Daimler като част от бъдещото партньорство между двата концерна. В замяна германците ще предоставят своите четири, шест и осемцилиндрови мотори, включително с хибридните системи.

Три са опциите, които се обсъждат за момента за новия Z. Първата е базирана на 3,5-литровия V6, комбиниран с хибридна система за задвижване от S 400. Nissan обаче имат сходна алтернатива за силовия тракт, която ще влезе за първи път в серийно производство с хибридния Infiniti M.

Другите две възможности се отнасят до дизеловия V6 от E 350 CDI (231 к.с. и 540 Нм) и до хибридната система на бъдещия E 300 Bluetec (224 к.с. ). Тя използва четирицилиндровия дизел от Е 250 CDI (2143 куб. см), чиято максимална мощност достига 204 к.с., комбиниран с електромотор (15 кВт). Емисиите CO2 при нея са сведени до 109 г/км при среден разход от 4,1 литра и то при купето на E-класата, което е значително по-голямо от това на Nissan Z.

В дългосрочен план се обсъжда и възможността за заимстване на новите HCCI DiesOtto двигатели на Daimler, които съчетава предимствата на бензинов и дизелов агрегат.

През последните няколко години пазара на малките спортни автомобили върви назад, но част от японските компании реагират на тази промяна с нови нишови модели. Honda изкара съвсем скоро на пазара хибрида CR-Z, а Toyota работи по нискобюджетния FT-86. Това е и причината Nissan да търси нови пътища за развитие на Z.

Коментари
comments powered by Disqus