Благодарение на високия интерес към последното поколение Vitara
През юни 2016 г. Suzuki отбелязва най-много продадени нови автомобили в страната за последните четири години, обявиха от Миркат ООД – официален вносител на Suzuki Motor Corporation за България.
Благодарение на много високия интерес от страна на клиентите към последното поколение на легендарния SUV модел на японския производител - Vitara, който през май отбеляза една година от своето официално представяне на българския пазар и премиерата на най-новото попълнение в автомобилната ни гама – елегантния и просторен хечбек Baleno, юни влезе в регистъра на компанията като най-успешния за последните четири години.
„За периода януари - юни тази година регистрирахме ръстна продажбите с 44% спрямо първите шест месеца на 2015 г.”, коментира Илиян Иванов, ръководител Отдел продажби автомобили и развитие на дилърска мрежа.
От Миркат ООД правят интересен аналог с предходен върхов момент за продажбите на марката от декември 2012 г. – годината, през която Suzuki отново присъства на българския пазар предимно с печелившата комбинация от модели с доказани качества в двата водещи сегмента у нас - Swift като представител на класа на градските автомобили и SX4 като образец за компактен кросоувър.
Няма нищо случайно в тази тенденция, защото тя е израз на умението на японския производител да разработва компактни и високопроходими автомобили и е естествено продължена в обявената през лятото на миналата година стратегия на Suzuki Motor Corporation за развитието на марката през следващите 100 години (#SuzukiNext100), според която в световен мащаб до 2020 г. марката ще представи общо 20 изцяло нови модела. От компанията обещават, че всяка година на европейския пазар ще има по две премиери, разпределени в сегмента на компактните автомобили и SUV.
Още тази година у нас се очаква Миркат ООД да представи фейслифт на модела S-Cross и новия Ignis, а през 2017 г. родният представител на японския производител ще покаже и изцяло нов Swift.