Отвън седанът е променен драстично, станал е по-спортен и по-агресивен
Представянето на новия Audi A6 се състоя на автомобилното изложение в Женева. Осмото поколение на седана се различава значително от предшественика си както отвън, така и отвътре. Моделът е със 7 мм по-дълъг (4939 мм), с 12 мм по-широк (1886 мм) и с 2 мм по-висок (1457 мм). Седанът е посторен върху платформата MLB EVO, подобно на всички нови модели на Audi.
Автомобилът изобщо не е като предшественика си. A6 има мощен, агресивен вид отпред, а линията на предните светлини е направена така да изглежда сякащ винаги гледа към пътя. Седанът има широки, изпъкнали арки на колелата. Самите джанти са по-големи от тези на предишното поколение. В базовото ниво на оборудвяане джантите са 17-инчови, а в топ версиите - 21-инчови, но е възможно в пакета S-line да се появят ори 22-инчови.
Отделно Андреас Миндт, шеф на отдела за екстериорен дизайн на Audi, при представянето на новия модел отбеляза задните светлини. Той каза, че той и екипът са искали да направят задната част на автомобила монолитна, а не разделена от капака на багажника. Поради това в мигачите са монтирани вертикални диоди, които, както твърдят дизайнерите, напълно разрешават този проблем.
От Инголщад споделят, че пускането в производство на напълно автономен автомобил ще отнеме известно време, тъй като светът трябва да стигне до едно единствено решение в правен аспект. Въпреки това, Audi A6 вече разполага с редица системи, които помагат на водача: автономен паркинг, влизане и излизане гаража, помощ при следване лентата на движение и т.н. Освен това има набор от датчици (в зависимост от нивото на оборудването те могат да бъдат до 12), сензори и лазерен скенер.
Салонът на седана също е променен драстично. Той прилича на A8, само че дисплеите са повече обърнати към водача, което подчертава, че автомобил е предназначен за този, който седи зад волана. Вътре почти всички физически бутони са изчезнали, останали са само четири от тях - основно всички се управляват сензорно.
За бизнес модела са подготвени четири типа окачване: от най-обичайното до пневматичното. Между тези две опции има спортно окачване и окачване с регулиране на твърдостта на амортисьорите. Двигателите на първия етап също ще бъдат четири: един TFSI и четири TDI. Диапазонът на мощността на агрегатите е от 204 до 340 к.с., а максималният въртящ момент - от 400 до 620 Нм. Бензиновият 3,0-литров двигател позволява максимална скорост от 250 км/ч, Немците все още не разкриват данните за ускоряването до 100 км/ч.