Музикантът става ключова фигура в рекламната кампания на моделната линия на производителя Club & Lounge
Немската компания Volkswagen назначи знаменития певец Роби Уилямс за шеф на маркетинга. Музикантът става ключова фигура в рекламната кампания на моделната линия на производителя Club & Lounge.
В новата серия ще влязат девет модела, в това число Golf, Beetle и Tiguan. Предварителните продажби на серията в Германия започнаха на 18 декември. Извън пределите на страната ще бъдат продавани някои от моделите в специалната версия Club. За лансирането на новата серия Club & Lounge компанията Volkswagen е избрала слогана „Wie gut klingt das denn“ („Колко невероятно звучи“).
А на Роби Уилямс компанията Volkswagen е поверила тежката мисия да популяризира и да наложи на световния пазар новата уникална серия на производителя.