Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Немският ADAC проведе краштест с кабриолети

10.06.2014 16:56

Откритият вариант на VW Golf показа задоволителни резултати

ADAC подложи на тест за преобръщане четирите кабриолета - Opel Cascada, Peugeot 308 CC, Renault Mégane CC и VW Golf Cabrio. След което VW Golf кабрио загуби добрата си фигура.

Golf Cabrio с деформирана A-колона
Кабриолетът от Волфсбург получи само "задоволителен". Според ADAC в теста за преобръщане рамката на предното стъкло се усука толкова силно, че намали застрашително пространството на пътниците. Най-много беше деформирана A-колоната. "Опъването на предпазните колани на предните седалки е бил твърде хлабав, за да задържи пътниците към седалката." Вследствие на което главите се ударят силно в земята, дори и на седящия отзад пътник, установиха експертите.
Най-високата оценка "добър" е присъдена само два пъти на краштеста на ADAC. Opel Cascada и Renault Mégane CC са заслужили добри оценки при защитата на пътниците. "Първият ред седалки в Opel са оценени задоволително при деформацията на A-колоната. Вторият ред седалки убедително държат висока степен на безопасност при статичните и динамични тестове", констатираха специалистите.

Peugeot 308 CC с много добра зона на оцеляване

В Renault, пътниците на задните седалки са особено добре защитени. Въпреки това главите на водача и пътника до него са имали контакт със земята, така че стойностите на натоварване са много високи.

При Peugeot 308 CC тестващите откриха недостатъци при опъването на предните колани, което не е достатъчно стегнато. Освен това и главите също имаха контакт с пътя. Периметърът на оцеляване получи оценка "много добър". Всички детайли на резултатите са в нашето слайд шоу.

Коментари
comments powered by Disqus