Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Неравностите на пистата ще са проблем в Остин

19.10.2021 12:47
Неравностите на пистата ще са проблем в Остин

Предстоящият уикенд в САЩ налага серия от компромиси заради настилката

Неравностите са запазена марка на COTA, тъй като основата под пистата в Тексас е нестабилна и те се появяват непрестанно независимо от усилията на организаторите. Това бе и една от водещите теми по време на състезателния уикенд в MotoGP, както и причината от FIM да поискат преасфалтиране на трасето за следващата година.

Настилката на COTA бе сменена последно през 2019 г., но за предстоящата надпревара от Формула 1 единствено част от неравностите ще бъдат загладени. Това ще наложи серия от компромиси при настройката на автомобила, категоричен е пилотът на AlphaTauri Пиер Гасли.

„Мисля, че този уикенд ще бъде доста сложно“, коментира 25-годишният французин. „Гледах MotoGP преди няколко седмици. Неравностите, които бяха зле още когато се състезавахме тук последния път, сега изглеждат още по-сериозни."

„Това ще наложи компромиси в настройките, но няма как да знаем преди да излезем на пистата. Това не ме притеснява особено, тъй като нашият автомобил работи добре навсякъде и се налага единствено да се пазим от проблеми. Само така можем да продължим битката с Alpine.”

Според състезателния директор на Формула 1 Майкъл Маси неравностите не би трябвало да са толкова голям проблем за автомобилите от Формула 1 колкото за мотоциклетите от MotoGP.

„Това, което сме направили след 2019 г., е, че голяма част от пистата е преасфалтирана, за да елиминираме повторение на проблемите от тогава“, обяснява Маси.

„Зоните, за които говореха мотоциклетистите, са различни от тези, които сме преасфалтирали. Тони Котман, който е един от инспекторите на ФИА, вече беше в Остин и подготви своя доклад.“

„В момента по пистата се правят корекции, които да елиминират част от проблемите. Неравностите ще бъдат изравнени. Имаме малко време за това, но те ще направят всичко по силите си за кратките срокове.“

Коментари
comments powered by Disqus