Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

NEXT-DC е новата агенция на Рено Нисан България

09.07.2019 09:57
NEXT-DC е новата агенция на Рено Нисан България

Агенцията ще съдейства за цялостното комуникационно обслужване на марките Renault и Dacia

От юни 2019 г. NEXT-DC става творческа агенция на Рено Нисан България. Агенцията ще съдейства за цялостното комуникационно обслужване на марките Renault и Dacia в България.

Партньорските взаимоотношения на Рено Нисан България и NEXT-DC започват още през 2018 г., реализирайки няколко успешни проекта, сред които 3D мапинг демонстрация за лансирането на новото Renault MEGANE R.S. в България и интерактивна инсталация, разказваща 120-годишната история на марката Renault.

"Избрахме NEXT-DC за наша творческа агенция, вдъхновени от проактивността и оригиналния подход, които екипът демонстрира по време на конкурса. Като лидери на пазара за нови автомобили за последните 6 години, ние държим да поддържаме най-високо ниво в комуникацията с нашите съществуващи и потенциални клиенти. В лицето на NEXT-DC виждаме правилния партньор за осъществяването на тези цели.", сподели Мартина Христова, маркетинг директор за марките Renault и Dacia за България.


"Последната година Renault ни дадоха възможности да реализираме творческия си потенциал и нестандартен подход чрез няколко смели съвместни проекта. Това ни показа, че двата екипа гледат в една посока, имат сходни критерии за качество и иновация, сходни амбиции. За нас това е фундаментът за добро партньорство. Вярвам, че с Рено Нисан България ни очакват успешно партньорство и много нови възможности.", допълни Мария Тодорова, управляващ директор на NEXT-DC.

Коментари
comments powered by Disqus