Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Нико Розберг тества прототипа VW ID.R

14.10.2020 16:06

35-годишният немски пилот никога не е криел интереса си към „зелената“ мобилност

Световният шампион от Формула 1 за 2016 г. Нико Росберг имаше възможност да тества на пистата Нюрбургринг прототипа Volkswagen ID.R, който по-специално държи рекорда на обиколка на Северната дъга в електрическата категория.

35-годишният Нико Розберг никога не е криел интереса си към „зелената“ мобилност и след оттеглянето си от Формула 1 в края на 2016 г. той даде своя принос за развитието на нови устойчиви технологии, по-специално чрез създаването на Greentech Festival.

Розберг, който наскоро купи суперавтомобил Rimac C_Two , задвижван от електрическа мощност с близо 2000 к.с., бързо намери общи нища на борда на прототипа ID.R, воланът на който обикновено е запазен за френския Ромен Дюма. Въпреки дъждовното време и температурата под 10 ° по Целзий, немският пилот изпита удоволствието на борда на прототипа с 680 к.с.

„Измина известно време, откакто карах истински автомобил под дъжда, но веднага се почувствах като риба във вода в ID.R“, коментира Нико Розберг. „Това е фантастична кола за шофиране. Поздравления за инженерите на VW, които са свършили много новаторска работа в областта на електромобилността с ID.R. Моторните състезания имат за цел да променят мобилността като цяло. Това трябва да бъде платформата за тестване и разработка, за да бъдат въведенитехнологии в производството. Точно това, което беше направено с ID.R и ID.3 ”.

За протокола, VW ID.R притежава няколко рекорда, включително този за изкачването на Pikes Peak (абсолютен рекорд), рекорд на обиколка на Северната дъга на Нюрбургринг в електрическата категория, рекорд на изкачването на Гудууд Хил, този за изкачването на Tianmen Mountain Road на Цянджияджи , Китай, а наскоро и рекорд на немската писта Bilster Berg.

Коментари
comments powered by Disqus