Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Nio идва в сегмент MPV с електромобила EF9

05.04.2021 17:55

Задните врати се плъзгат напред и прозрачността на стъклата се регулира

Компанията Nio е регистрирала търговската марка EF9 в Китайското патентно ведомство (CNIPA), която ще стане името на новия модел. Най-интригуващата цифра индексът EP9, който означава екорден хиперавтомобил (1360 к.с. 1480 Нм), докато обикновените модели са обозначени ES6, EC6, ET7, ES8. Инвеститорите от Nio обаче знаят, че серията EF е посветена на сегмента MPV. Първият миниван на марката трябва да дебютира тази година.

Вероятно при създаването на микробус концептът Nio Eve (на снимката), представен през пролетта на 2017 г. без характеристики, ще бъде полезен. Задните врати се плъзгат напред и прозрачността на стъклата се регулира.

Nio си партнира с GAC, компания с богат опит в производството на миниванове. Флагманският модел GAC M8 (на снимката) се предлага на някои пазари под името GN8: с четирицилиндров 2,0 бензинов турбо двигател (190 к.с., 320 Нм), шестстепенна автоматична трансмисия и задвижване на предните колела .

От една страна, EF9 изглежда е поредната "всекидневна на колела" савтопилот. От друга страна трябва да погледнем  историята на конкурентите на Nio. Когато Lucid Motors все още се наричаше Atieva, единственият му прототип - Edna, лесно изпреварваше суперавтомобилите, въпреки че външно изглеждаше като обикновен Mercedes-Benz Vito. Китайската общественост очаква подобна изненада от Nio EF9.

Коментари
comments powered by Disqus