През деветте месеца на 2020 г. китайската марка продаде 26 375 автомобила, ръст 113,7%
Досега моделната гама на марката Nio се състои от няколко електрически кросоувъра: ES8, ES6 и EC6. (Купето EP9, произведена в няколко екземпляра, не се брои.) Известно е обаче, че компанията със седалище в Шанхай възнамерява да попълни каталога със седани. Първата индикация за подобен ход ее миналогодишният концепт на Nio ET Preview. Вторият ще бъде друг прототип - Nio EE7, който производителят, по неофициални данни, ще покаже пред публиката на 9 януари 2021 г. в Ченгду като част от собствено събитие Nio Day. Засега EE7 може да бъде видян само като тийзър, докато седанът е показан в цялото лице.
Наскоро в Китай бе забелязан нов електрически автомобил, докато се превозваше с камион. Въпреки че е покрит с тента, възможно е да бъдат изчислени неговите размери и пропорции.
Отляво - тийзър EE7, отдясно и отдолу - концепта ET Preview. Предвид общото сходство в стила е лесно да се видят няколко промени.
През деветте месеца на 2020 г. Nio продаде 26 375 автомобила, което е с 113,7% повече от същия период на миналата година, въпреки пандемията и свързаните с нея предизвикателства на пазара.
Технически всички Nio са подобни един на друг. Имат два електрически мотора. Сумарната мощност на двигателите на по-мощния кросоувър ES8 е 653 к.с. и 840 Нм. По-малките ES6 и EC6 предлагат избор между нива от 435 к.с. (610 Нм) или 544 к.с. (725 Нм). И трите кросоувъра могат да бъдат оборудвани с най-мощната батерия от 100 кВтч, осигуряваща им автономен пробег от 580, 610 и 615 км според стандарта NEDC. Подобни числа могат да се очакват и от Nio EE7. Той ще бъде построен на основата на на второто поколение на платформата NP2 и оборудван с автопилот от четвърто ниво.
Той е предназначен играе ролята на флагманския седан. Серийната версия на електрическия автомобил ще се продав