В детройт Nissan показа силно футуристичната студия Bevel, която провокира публиката преди всичко с крайно причудливия си дизайн.
Творението е излязло изпод перото на дизайнерите на Nissan в Калифорния и има за цел да даде насока към бъдещето на марката в SUV-сегмента. Вицепрезидентът на компанията Кампбел отбелязва, че в този клас тепърва ще се налага да бъдат задоволявани различните индивидуални желания и нужди на клиентите. Затова и Bevel е подчинен изцяло на ексцентричната стилистика и неповторимата индивидуалност.
Ръбатата предница със скрити светлини, поместеното в хромирана предна решетка лого на компанията, леко покачващата се линия на покрива, започваща от огромно по площ челно стъкло, както и миниатюрните камери на мястото на огледалата за обратно виждане говорят на свой собствен, оригинален, макар и може би не напълно разбираем от днешна гледна точка дизайнерски език. Общата дължина от 4,39 метра е комбинирана с учудващо къси надвеси и забележително голям заден прозорец, допълнен от своенравно оформени ивици от LED-светодиоди.
Междуосието на автомобила е цели 2,93 метра, тоест около десет сантиметра повече от това на Nissan Murano например! Така интериорът предлага гигантско пътническо пространство, до което достъпът е максимално улеснен чрез две срещуположно отварящи се врати от дясната страна на каросерията. В стъкления покрив са интегрирани соларни клетки и иновативна система за превозване на багаж върху покрива. Отварящият се нагоре заден капак разкрива огромно товарно пространство, особено подходящо за превозване на предмети с нетрадиционна форма и спортна екипировка.
Entertainment Control Center
До тапицираното с кожа място на водача се стига през вдигаща се нагоре врата с голямо странично стъкло. В зрителното поле на водача попадат както подвижните приборни уреди, така и странично разположените LCD-монитори, на които се прожектира образа, заснет от камерите за обратно виждане. Така нареченият "Entertainment Control Center” включва извод за телефон, информация за трафика и метеорологичната обстановка, достъп до интернет, радио и телевизионен приемник, MP3- и CD-чейнджър, както и 12-волтов извод. При нужда товарното пространство се увеличава още повече чрез сгъването на седалките, които потъват в пода.
Задвижването е поверено на 2.5-литров V6-мотор с CVT-трансмисия, но при евентуално производство на подобен модел производителят обмисля вграждането и на по-мощни V6-двигатели.