Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Nissan Frontier Desert Runner впечатлява с двигателя

07.11.2019 11:21

Вместо стандартния V6 4,0 (264 к.с., 381 Нм), американците монтират V8 5,6 Endurance

Nissan показа четири автомобила на тунинг шоуто SEMA в Лас Вегас. От тях може би най-впечатляващият е пикапът Frontier Desert Runner. Окачването е променено в сравнение с оригиналния модел , интериорът е опростен максимално, външният вид е подобрен и най-важното - двигателят е друг н. Резултатът е истински завоевател на пясъка, в пълно съответствие с името му.

Името на концепта Desert Runner е заимствано от една от серийните модификации на Frontier, но шоу-автомобилът има малко общо с фабричната версия.

Пикапът получава калници от Fiberworx Pre Runner и броня и носач на резервното колела, създадени специално за модела, комплект за офроуд осветление за офроуд Rigid Industries, състезателни седалки Sparco и бързо освобождаващ се волан на същата марка.

Вместо стандартния V6 4,0-литров  двигател (264 к.с., 381 Нм), американците доставят на Frontier V8 5,6 Endurance от пикапа Titan и го оборудват с турбокомпресор Garrett GTX3584RS, нестандартна изпускателна система, лек маховик, интеркулер по поръчка и др. плюс разпределителни валове, клапани и бутала от Jim Wolf Technology. Резултатът: постигната е мощност над 608 к.с. и 949 Нм.

Проектът е реализиран с участието на MA Motorsports от Мериленд, който работи съвместно с екипа на Nissan Motorsports.

Коментари
comments powered by Disqus