Двигателят V6 3,8 VR38DETT през 2007 г. с 480 к.с. увеличи мощността си няколко пъти
Спортният автомобил Nissan GT-R е един от най-дълго играещите състезатели на пазара. Моделът бе представен през 2007 г. и оттогава успя да придобие различни модификации, „заредени“, пистови и състезателни, плюс единични, възпоменателни, лимитирани или юбилейни издания, общо почти две дузини (без тунинг на трети страни, понякога просто луди ). Японското издание Best Car Web разбра кога и как ще завърши всичко. През 2022 г. трябва да се появи прощална модификация Final Edition, която ще бъде издадена в около 20 екземпляра.
Поради високата цена може да се предположи, че прощалното издание ще се базира на варианта Nismo.
Следващото поколение на GT-R - купето R36, ще пристигне най-рано през 2023 г. и ще бъде резултат от задълбочен редизайн на настоящия модел R35. И само едно поколение по-късно, с фабричен код R37, Nissan GT-R ще бъде доработен от нулата. Но това ще се случи не по-рано от 2027 г.
Битурбо двигателят на GT-R V6 3,8 VR38DETT, стартирал през 2007 г. с 480 к.с. (и 588 Нм), увеличи мощността си няколко пъти и наскоро достигна 720 к.с. (780 Нм в специален вариант GT -R 50 от Italdesign. По неофициални данни именно тази версия на този двигател японците ще монтират на прощалното издание, като несъмнено ще доставят на автомобила всякакви възпоменателни обозначения и специални декорации. Уви, за да станете собственик на купето GT-R Final Edition, ще трябва да платите около 40 млн йени (317 хил. евро), което е 3,7 пъти цената на GT-R Pure edition (10 828 400 йени, 85 хил. евро) и 1,6 пъти - GT-R Nismo (24,2 млн. Йени, 192 хил. евро).