Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Nissan GT-R: Малко преди старта

15.03.2007 23:03

В края на тази година Nissan ще вдигне завесата пред суперспортиста GT-R – наследникът на легендарния Skyline GT-R. Петата генерация на модела за пръв път ще се продава по целия свят, като ще има амбицията да се намеси сериозно в сегмента на суперспортните автомобили.

Първата особеност на новия модел е фактът, че допълнителното наименование Skyline отпада и ще се използва само при продаваните в Япония автомобили.

450 конски сили и двойно предаване

Наскоро се появиха първите пиратски видеота, заснети на калифорнийското състезателно трасе Лагуна Сека. GT-R ще се задвижва от 3,7-литров V6-двигател, който за да компенсира по-малкия си в сравнение с конкуренцията работен обем, разполага с два високоефективни турбокомпресора. Шестцилиндровият двигател се очаква да има максимална мощност около 450 конски сили и пик на кривата на въртящия момент от минимум 500 нютонметра. Едва ли е необходимо да припомняме обаче, че GT-R по традиция се смята за особено предпочитан сред тунинг-маниаците автомобил, от който специално в Япония се срещат и екземпляри с над 1000 коня, така че възможностите на двигателя с положителност се простират значително над цифрата 450...

Според сегашната информация GT-R ще бъде снабден със система за задвижване на четирите колела (като по-големият процент от въртящия момент ще се отдава на задните колела), а като възможни трансмисии се спрягат шестстепенна механична конструкция или автоматик със седем или осем степени и възможност за ръчна смяна на предавките.

Целта е осем минути време за обиколка на Нюрбургринг

GT-R се очаква да покаже и фантастични характеристики на спирачната система, която ще разполага с шестбутални спирачни апарати от златната серия на лидера в бранша -  Brembo.

Сполучливият синхрон на всички високотехнологични компоненти трябва да проличи при реалните изпитания на модела по състезателните трасета – целта на създателите на автомобила е той да постави нов рекорд за своя клас на пистата Нюрбургринг с време от осем минути. Според свидетели тестовете на GT-R изглеждат повече от обещаващи и вероятността японците да изпълнят стремежа си изглежда повече от сериозна. Остава да почакаме малко и ще видим дали прогнозата ще се окаже вярна – първите екземпляри ще се появят още преди края на годината...

Текст: Божан Бошнаков
Снимки: Nissan

Коментари
comments powered by Disqus