Първите собственици на бързо набиращият популярност „народен суперавтомобил” Nissan GT-R вече имат възможност да се включат в надпреварата за повече мощност и динамика на пътя.
Досега в нея предимство имаха тези техни колеги, които получиха по-късно своите автомобили. След световната премиера на GT-R през 2007, Nissan показа версия Series II, а малко по-късно и още по-спортния вариант SpecV. И за да не бъдат ощетени собствениците на GT-R от първата производствената серия, Nissan им дава възможност да „осъвременят” колите си.
Става въпрос за части от пакетите SpecV и Series II, като първите поръчки се приемат от Nissan Япония, но скоро услугата ще е достъпна в цял свят.
Офертата включва доработени амортисьори Bilstein (по спецификациите на Series II), нови задни и предни пружини и още няколко дреболии, като цената на пакета за световния пазар е около 5500 долара.
А за тези, които харесват повече следващото ниво – SpecV, са предвидени 20-инчовите колела Rays, карбонови анатомични седалки, изпускателна система изцяло от титан и модифициран резервоар за горивото.
Енцо Феррари
Кар ловър пише ако го "пробате" ще разберете, че коментарите са излишни. Е аз съм го пробвал, по бавно е. Феррари 430 може да пише, че вдига до 100 за 4.0 секунди, но е по бързо. Прави го за 3 и половина секунди. Още нещо тази кола има душа....
до Car Lover
Всичко е субективно повечето хора биха избрали порше 911 турбо, което струва 350 хиляди (със керамичните спирачки и авт. скоростна кутия). Нисанът струва колкото карера Ес или 250 хиляди. На нюрборинг Скайлаинът бие поршето със ръчна скоростна кутия, но не и с механична, там разликата отново е минимална, но нисанът е с повече от 100 бона по евтин. Важно да се каже, че вносителите обещават само 2 модела гт-р. Докато турбото е по масово.Колкото до 430 това е автомобил за парад. Не е бързо колкото другите 2 автомобила, но струва майка си и баща си. Ако искаш да ти го докарат до 9 месеца плащаш още 100 хиляди, а ако искаш до 3, отново шаркаш отгоре. Има един модел който не е обсъден, а имено корвет ZR-1. 0-100 за 3,4 секунди, а до 200 са 11 секунди, лошото е че интериорът е капав и марката не е 1 от реномираните.
Car Lover
GT-R e много по-различен от и 911 и 430- просто е по бърз, особенно в завой. Ако го пробате ще разберете, че коментарите са излишни. Поздрав на всички!
много големи фераристи имало т
Лука провери отново защото информацията не ти е вярна, 4 секунди. Относно качеството на изработка японския и немския автомобил са на по високо ниво. Колкото до цената ферари е скъпо име. И 1 нещо да се съглася с енцо ферари, пишете на български. Ако не сте неграмотни по добре не пишете.
Luca
430 SCUDERIA e ot 0-100 sashto 3.7! a enzoto e 3.6!
ДЕСО
:D
енцо феррари
1-во се научи да пишеш на български милко и 2ро да завиждаш на хората които карат ферарита е нормално.
Павката
Имал съм удоволствието да се возя в такава - уникален спортен автомобил, в който се сяда, като в нормална лимузина. Кара се много по-лесно от другите коментирани по-горе и е мноооого бърз. Това, което обаче наистина го дели от другите е технологията: двойния съединител и разположението на скоростната кутия отзад за перфектния баланс на тежестта, както и невероятната 4х4 система го правят любимия ми автомобил.
към енцо и мега фен
Вижте порше турбо и нисан гтр вдигат 0-100 за 3,7 секунди. Ферарри 430 скудерия прави това упражнение за 4.0 секунди. Разликата, е че нисанът струва колкото карера ес. За ферари се чака 2 години ако си платиш 100 бона и за 9 месеца ще ти го дадът. Колкото до топ гиар по пристрастно списание от него никога не съм чел. Основно субективни факти се излагат без никаква точност при измерванията. Тъпите коментари могат само хлапетата да радват.
мега фен
Енцо, просто го срещни този автомобил... виж му времето на северната дъга на Нюрбургринг, и ще видиш истината, а можеш и да питаш Стиг от TOPGEAR
Енцо Феррари
не става. Феррари is the best