Новата разработка е в унисон с цялостните усилия на компанията да намали разходите
Относително големи части на каросерията, изработени от въглеродни влакна, включително носещи (не вземаме предвид сплитерие или задните антикрила), постепенно проникват в различни пазарни сегменти. От суперавтомобили до седани и дори малки електрически автомобили, макар и засега в премиум марките. Nissan основателно вярва, че ключът към масовото разпространение на този материал е да бъде намалена цената и да се опрости самата технология.
Новата разработка е в унисон с цялостните усилия на компанията да намали разходите, да спести енергия във фабриките и да въведе необичайни производствени процеси.
Компанията е работила с така нареченото инжекционно формоване (RTM и C-RTM), при което смолата се подава във форма, пълна с въглеродни влакна със затворена матрица или не напълно затворена (последвана от компресия).
Японците са разработили метод за точно симулиране на пропускливостта на въглеродните влакна за смола и визуализиране на поведението на техните потоци, използвайки експерименти с температурен сензор в матрица и прозрачна матрица. Освен това компютърът, използвайки две дузини параметри на материала, помага да бъдат определени оптималните места за тънки канали вътре, които ускоряват разпределението на свързващия материал. В резултат на това времето за разработка на инструмента се намалява наполовина, а времето за формоване на една част се намалява с 80% (от десет минути на две). В същото време се изключва производството на няколко експериментални матрици, върху които предварително се проверява еднородността на импрегнирането на част със смола. Това намалява цената на крайния продукт.