Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Nissan Leaf получи задвижване на всички колела

25.10.2019 09:28

Прототипът е оборудван с два електродвигателя, които са монтирани на всяка ос

Nissan представи нова модификация на електрическия автомобил Leaf e +. Прототипът получи два електродвигателя, които са монтирани на всяка ос, осигуряващи задвижване на всички колела. Сумарната мощност на автомобила е 308 к.с. и 680 Нм въртящ момент.

Всички останали технически характеристики се пазят в тайна. От компанията само отбелязват, че двата електромотора осигуряват "много бързо, но необичайно плавно ускоряване”. Базовата версия на Leaf e + е оборудвана с двигател, развиващ 217 к.с. и 340 Нм въртящ момент. Обявеният максимален автономен пробег на автомобила е 385 км. Ускоряването до "сто" отнема 6,9 сек.

Новият автомобили е тестово муле в задната част на Leaf e +. Серийната версия на модела няма да получи сериен вариант Въпреки това, редица технологии, демонстрирани на прототипа, ще получат серийно изпълнение на електрически автомобили на японската марка в бъдеще.

Второто поколение на Nissan Leaf дебютира през 2017 г. Моделът е оборудван с електромотор, генериращ 150 к.с., и батерия с капацитет 40 кВт/ч. Хечбекът може да ускори от 0 до 100 км/ч за 8,2 сек. Максималният пробег без дозареждане по европейския цикъл NEDC е около 380 км.

Коментари
comments powered by Disqus