На автосалона в Ню Йорк японците представиха новото издание на модела Maxima. Новата модификация на автомобила, който не беше усъвършенстван от 2004 година, притежава завладяващо спортно излъчване.
Maxima подхваща стила на претенциозния GT-R. Отличителни белези на четириместния седан са почти правоъгълната радиаторна решетка и фаровете с нестандартни очертания, които навлизат дълбоко в територията на предните калници.С вълнообразния си релеф капакът на двигателя подчертава спортния характер на Maxima, отнасяйки погледа към масивния раменен комплекс около задните колела. Отзад е запазена линията на предшественика - минималните изменения на стоп-светлините създават необикновено, но и ненатрапчиво впечатление.
Облагороден салон
Оптимизирането на салона също е струвало на дизайнерите немалко часове след приключване на нормирания работния ден. Централната конзола вече е по-широка, което я прави готова да приюти нов дисплей за навигационната система. Вместо аналогови уреди пред 3-спицовия мултифункционален волан пък откриваме екран, прожектиращ конвенционални скоростомер и оборотомер.
Силовият тракт на освежения Nissan Maxima се придържа към утвърдилия се през годините 3,5-литров V6 с мощност от 255 конски сили.
Тин Колай
Кола за индивидуалисти, с много характерен дизайн. Според мен липсата на избор от двигатели е един минус за модела. Един дизел от порядъка на 180кс до 215кс би бил решаващ в обема на продажбите и при това един голям плюс за модела.