Nissan показа откритата версия на Murano. Както и предполагахме, под капака на Murano CrossCabriolet ще работи 3,5-литровият V6 на японците.
Murano CrossCabriolet е получил типичната предна част на своя донор, но всеки елемент от предните колони до задната броня е променен съществено. Типичните отличителни белези са по-силно скосеното челно стъкло, липсата на задни врати и издължените предни, както и заимстваната от роудстъра 370Z задна част с LED светлини.
Текстилният покрив, който се разгъва и прибира автоматично, е оборудван с двукомпонентно задно стъкло. Когато е прибран, обемът на багажното отделение е ограничен до 215 литра, но когато е над главите на водача и неговите трима спътници, достига 348 литра. Въпреки драстичните промени по каросерията на автомобила, коефициентът на челно съпротивление е сходен при стандартния SUV – 0.39 срещу 0.37 Cd.
За задвижването на нишовия автомобил ще отговаря познатият от Murano 3,5-литров V6 с 265 к.с. и 325 Нм, комбиниран с безстепенната Xtronic трансмисия от втората генерация. CrossCabriolet стандартно ще се предлага с двойно предаване. Сред останалите екстри впечатление правят биксеноновите автоматични челни светлини, 20-цоловите колела с гуми 235/55R20 на Toyo, спирачната система с четири вентилирани диска, аудиосистемата на BOSE с осем високоговорителя и навигацията с 9,3-гигабайтов твърд диск.
Nissan Murano CrossCabriolet ще се появи на пазара още в началото на следващата година.