Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Nissan Murano: Жица, жица

08.05.2008 09:05

Все повече производители се опитват да свалят излишните килограми на актуалните си модели. Обикновено това се постига чрез използване на олекотени материали. В концепцията ЕА2 Nissan обаче отива по-далеч, заменяйки част от механичните компоненти с електронни.

Steer by Wire

Базираният на Murano прототип прибягва до електронна връзка между волана и предните колела, което води до спестяване на тегло и пространство в предната част на каросерията. Въпреки че много производители работят върху подобна система, нейното приложение все още е под въпрос, тъй като в някои страни липсата на механична връзка не се толерира от закона. При влизане и излизане от превозното средство воланът на ЕА2 се надига, позволявайки повече свобода на движенията.

Brake by Wire

Спирачната система на автомобила също работи на подобен принцип - вместо усилвател на спирачното усилие, тръбопроводи и хидравлични цилиндри в употреба влизат електрически елементи. Налице отново е повече пространство и понижаване на общото тегло, което от своя страна оправдава инсталирането на по-слаба и съответно по-лека спирачна система.

Shift by Wire

Според Nissan решението води до възможност за вграждане на подвижна централна конзола, което прави салона по-удобен за пренареждане. Японците твърдят, че в следствие на взетите мерки дължината на интериора е нараснала с цели 110 милиметра (2600 мм). Именно заради това автомобилът вече притежава три реда седалки и може да превозва двама пътници повече. За съжаление, данни за общото спестено тегло не бяха оповестени.
Коментари
comments powered by Disqus