Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Nissan Navara срещу Mitsubishi L200 срещу Toyota Hilux: Pick me up!

27.11.2006 17:11 12
12
2147483647

На хоризонта се задава нова мания! През последната година продажбите на пикапи в страните от Източна Европа наваксват исторически предопределеното изоставане с гигански крачки и регистрират увеличение в пъти. Играчите със съществена роля на този динамичен

Стремежът към оригиналност и себеизява на типичния западен притежател на пикап не променя безспорния факт, че пикапът винаги е бил и в голяма част от света продължава да бъде пряк наследник на животинските впрягове – 100% утилитарно возило без претенции за престиж и привлекателност. Страните от т. нар. „трети свят” гъмжат от тези непретенциозни четириколесни труженици, из Източна Европа все още сноват полски FSO и нескопосано трансформирани „москвичи”, „вартбурги” и „волги”. Обратната страна на монетата отразява ситуацията в Америка, откъдето пикап-модата започна да превзема и Европа. Пикапите за тези пазари по правило са екстравагантни возила за хора, от чийто бит отдавна са изчезнали лопатата, мотиката и търнокопът...

Макар че във външността и на трите автомобила

не може да се открие неуместен или неугледен детайл, като цяло дизайнът им едва ли може да се окачестви като вълнуващ. Най-агресивни намерения определено са имали стилистите на Toyota – участвалият в теста Hilux бе окичен с необичайни и леко екстравагантни за този клас тръбни „говедоуловители” отпред и впечатляващи прагове отстрани, но странно защо бе лишен от стандартни шини за багажник на покрива. Абсолютен фаворит по отношение на възможностите за превоз на товари и личен багаж е Nissan Navara, който не само разполага с най-голямата като квадратура товарна платформа, но е и единственият, който предлага остроумна система от стабилни подвижни приспособления за фиксиране на товари.

Безспорен първенец по отношение на задвижването е Nissan Navara

с неговия феноменален мотор Мощността от 174 к. с. и максималният въртящ момент от 403 Нм са главните „виновници” за отличната проходимост на пикапа, който преодолява тежките терени с неудържимия устрем на дива коза. Потенциалът на силовото предаванеблясва особено ярко при стъпване на магистрала, където Navara “отнася” 100-километровата граница само след 11,2 сек според заводските данни и едва 10,9 сек според нашите измервания. На второ място като потенциал на двигателя определено се нарежда Mitsubishi  L200. Порядъчните 136 к. с. и 314 Нм осигуряват ускорение до 100 км/ч в рамките на 14,6 сек, а подредбата на предавателната кутия и наличието на понижаваща предавка гарантират добра динамика на магистралата (167 км/ч) и повече от прилична тяга при катерене. Toyota Hilux също разполага с 2,5-литров турбодизел, който обаче се представя повече от скромно в сравнение с другите двама японски здравеняци. В заключение можем да кажем, че както при изпитанията на асфалт, така и в тестовете за преодоляване на пресечен терен, най-добро впечатление прави моделът на Nissan.

Текст: аms

Снимки: ams

 

Коментари
comments powered by Disqus