Споразумението идва преди първия мач от сезон 2017/2018 на UEFA Champions League
Днес Nissan Motor Co., Ltd. потвърди 3-годишно удължаване на глобалното партньорство с UEFA Champions League, включително UEFA Super Cup. Легендата Гарет Бейл отбеляза новината с изненада за група ученици, давайки им урок как да пресъздадат неговия емблематичен победен гол от финала през 2014 срещу „Атлетико Мадрид”.
Споразумението идва преди първия мач от сезон 2017/2018 на UEFA Champions League, с което японският производител ще остане официален партньор до сезон 2020/2021 включително. UEFA Champions League продължава да бъде най-голямата спонсорска инвестиция на Nissan в света на спорта, която започна през сезон 2014/2015.
UEFA Champions League продължава да бъде най-гледаното годишно спортно състезание в света, чиято обща телевизионна аудитория надхвърля четири милиарда зрители на сезон. Финалът на UEFA Champions League 2017 привлече световна аудитория от над 160 млн., повече от всяко друго годишно спортно събитие, на който ФК „Реал Мадрид” победи ФК „Ювентус”, спечелвайки своята рекордна 12-а титла в UEFA Champions League.
“Иновация, която поражда вълнение във всички, е ядрото на всичко, което прави Nissan, а нашето партньорство с най-вълнуващия спортен турнир на планетата през изминалите три години бе ключ за това”, заяви Роел де Ври, Корпоративен вицепрезидент, ръководител Глобален маркетинг на Nissan. “Изключително се радваме, че удължихме това партньорство с още три години, което ще продължи да стои в основата на нашата световна маркетинг стратегия. Отчетохме огромен успех от това партньорство и допълнителния контакт, който ни позволи да имаме с клиентите”.
Като част от новата сделка, Nissan ще продължи да държи изключителните права по време на мачовете от UEFA Champions League, както и достъпа до други ексклузивни права, като например предхождащите мачовете Center Circle Carriers и рубриката „Гол на седмицата” в UEFA Champions League, представена от Nissan.
Коментирайки споразумението, Гай-Лорен Епстейн, маркетинг директор UEFA Събития, заяви: “Имаме удоволствието да продължим нашето партньорство с Nissan след много успешен първи цикъл. Те се превърнаха в неразделна част от нашето спонсорско семейство и бяха безценни за популяризирането на надпреварата на световно ниво. Популярността на UEFA Champions League продължава да расте с всяка изминала година. Нейната платформа продължава да предоставя на топ марките, като Nissan, възможността да се свързва и влиза в контакт с футболните фенове по света.”
“Нашето партньорство с UEFA Champions League допринесе за мисията ни да се превърнем в най-желаната азиатска марка в Европа. През следващите години имаме амбициозен продуктов план, подкрепен с иновативни технологии, а това, че имаме най-вълнуващото в света спортно събитие за партньор ни дава перфектната платформа за емоционален ангажимент с нашата публика. Вълнувам се да видим колко иновативни ще бъдем заедно с UEFA в създаването на емоции за феновете,” заяви Жан-Пиер Диерназ, вицепрезидент Mаркетинг, Nissan Европа.
UEFA Champions League е пореден пример за отдадеността на Nissan към вълнуващите спортни фенове, в което число влизат също тези на International Cricket Council, City Football Group, Canadian Football League, Heisman Trust и Heisman Trophy.