Какво искат феновете от един спортен автомобил? Отговорът е Nissan Project 370Z.
Project 370Z е реализиран още през май, но по неясни причини не е попаднал в нашето полезрение. Сега обаче смятаме да коригираме тази грешка и да ви представим промените, които екипът на Nissan Performance е направил по стандартния 370Z, следвайки желанията на своите фенове.
Първата фаза от проекта засяга 3,6-литровият V6. Той е демонтиран изцяло от коша на автомобила и е оборудван с туин турбо кита на Greddy, в резултат на което максималната мощност надхвърля 500 к.с. (355 к.с. в NISMO версията). За това съдейства и новата изпускателна система Greddy Ti-C Catback.
Подобрените динамични характеристики на силовия тракт налагат и някои сериозни промени по шасито. Стандартните амортисьори са заменени с коиловъри на KW, а към тях екипът на Nissan Performance е добавил спирачната система на StopTech.
След мащабните модификации по техниката на 370Z е ред на тестовете и на някои стилистични промени. Двигателят е калибриран спрямо новата система за принудително пълнене, което дава възможност на инженерите на Nissan да хвърлят и един поглед в купето. Воланът, скоростният лост и седалките са сменени, тапицерията е нова, а на предното табло са монтирани три допълнителни контролни уреда.Точка на програмата поставят 19-цоловите колела на Volk и специалното фолио за каросерийните панели.
Nissan Project 370Z е единствено демо автомобил. Но всички знаете какво се случи с Juke-R...
nikito_blend
Ето го и Stage Tree: http://www.youtube.com/watch?v=YcmzuYG2JSI