Всички версии отговарят на изискванията за вредни емисии на стандарта Евро 6d-Temp
Кросоувърът на Nissan Qashqai претърпя обновяване през пролетта, но тогава японската компания не разкри всички промени, подготвени за модела. Сега дойде моментът за един от най-важните моменти: в Европа бензиновите двигатели с работен обем 1,2 и 1,6 л вече са минало. Вместо това новият турбоагрегат 1,3 влиза в играта. Както вече е ясно, той продължава да завладява всички нови модели на алианса а Renault - Nissan - Mitsubishi, както и Mercedes, тъй като е създаден в сътрудничество с Daimler.
Средният разход на гориво на Qashqai с механична предавателна кутия и 17-инчови джанти сега е равен на 5,3 л/100 км, а с роботизирана трансмисия е 5,5 л. Всички нови версии отговарят на изискванията за вредни емисии на стандарта Евро 6d-Temp.
В сравнение с 1,2 двигателя новият 1,3 (на снимката) в по-слабата версия е с 25 к.с. по-мощен и има по-голям с 50 Нм въртящ момент и е по-икономичен с 0,3 литра. Моторът 1,3 в топ версията в сравнение с 1,6-литровия агрегат е с 3 к.с. по-слаб, но въртящият му момент с 20-30 Нм по-голям и спестява до 0,5 литра (в случая с ръчна кутия).
В Qashqai този двигател ще има три варианта, които се различават по отношение на мощността и въртящия момент, а скоростните кутии, с които се купплират са както следва: 140 к.с., 240 Нм (шестстепенна механична), 160 к.с., 260 Нм (шестстепенна механична) и 160 к.с., 270 Нм (нова седемстепенна роботизарана трансмисия DCT).