Обновеният кросоувър е на второ място сред най-популярните модели на континента
През септември актуализираният кросоувър Nissan Qashqai влезе в топ три сред най-популярните автомобили на европейския пазар, като зае второто място. Това сочат данните на агенцията за пазарни анализи JATO.
Най-продаван е Golf Volkswagen, като през миналия месец са продадени 51 500 единици, което е с 10,8% повече в сравнение със същия период на миналата година. Продажбите на крсоувъра Nissan Qashqai, който излезе на втора позиция в авторитетната класация, скочиха с 13,6% до 28 987 автомобила. Престижната тройка затваря Renault Clio с показател 26 902 броя (плюс 3%).
На четвърта позиция е Opel Corsa, който реализира 23 575 нови продажби (минус 21,9%) , а на пето място е Volkswagen Tiguan с 22 540 продадени кросоувъра (плюс 1,7%). Сред десетте най-популярни модела на европейския пазар през септември влизат още: Ford Focus (20,939 единици, плюс 3,2%), Volkswagen Polo (20 446 броя, минус 35,2%), Skoda Octavia (20 399 коли, минус 1, 6%), Peugeot 208 (20145 единици, минус 14.1%) и Toyota Yaris (19 178 броя, плюс 1,8%).
Производството на актуализирания кросоувър Nissan Qashqai стартира това лято в завода в британския град Съндърланд. След обновяването кросоувърът получи леко променен външен вид, модернизирано окачване и подобрена шумоизолация. В средата на 2018 г. актуализираният Nissan Qashqai ще започне да предлага собствена полуавтоматична система за управление ProPilot.