Nissan ще обнови гамата си в Северна Америка с последната версия на Sentra. Тя е базирана на Sylphy и залага на дизайна, който стои в основата на Altima.
Стандартният вариант на Sentra прави впечатление с трапецовидната радиаторна решетка и трите хоризонтални ламели в нея, LED дневните светлини, интегрирани в основните, двукомпонентните стопове и сравнително тромавата задна част. SR вариантът донякъде може да раздвижи класическия за седан моделите скучен дизайн със специалните брони, раздутите прагове и допълнителния заден спойлер.
Промените по новия модел не само оптични – дължината му е нараснала на 4625 мм, което е с 59 мм повече, междуосието – на 2700 мм, а багажното отделение вече има обем от 428 литра. Същевременно Sentra от моделната 2013 г. е с 68 кг по-лека от предшественика си благодарение на новата платформа.
За задвижването на Sentra отговаря 1,8-литров четирицилиндров бензинов мотор, който генерира 130 к.с. и 173 Нм. Той може да бъде комбиниран с шестстепенна механична или с новата Xtronic безстепенна трансмисия на японците. С последната средният разход в града е 7,8 литра, а на магистрала – 6.
сентра
А цената му в най скъпия вариант е колкото на Дачия, но двете въобще не могат да се сравняват, като обем и комфорт.