Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Nissan Skyline R34 GT-R NISMO Z-tune: Легендата е жива

29.07.2010 16:44 1
1
2571878333

Ако сте ревностни почитатели на японските спортни икони от 90-те години на миналия век, но се прекланяте пред величието на легендарния Nissan Skyline R34 GT-R само от дистанцията на времето, тогава съвсем не всичко е загубено.

Годините и жестоките изтезаващи своите любимци собственици не са успели да заличат блясъка на автомобила, което се доказва с пълна сила от германското ателие JAPO Motorsport.

Специалистите са се посветили във възраждането на придобилия фетишистки статут Nissan Skyline R34 GT-R NISMO Z-tune, от който през 2004 г. компанията NISMO (Nissan Motorsports International) възпроизведе само 20 броя.

За целта германците са последвали подхода на японските си колеги и са подбрали запазен екземляр на класическия R34 GT-R от 1999 г. След усилена работа в продължение на три месеца и половина те преобразяват автомобила „като нов“, но изцяло с оригиналните аксесоари и допълнения на лимитирания NIZMO Z-tune пакет.

JAPO Motorsport дори използва оригиналната и произведена специално за Z-tune боя KY0, специфичните 5-лъчеви 18-цолови колела и полусликове Toyo Proxes R888 с размер 265/35R. Тунерите са запазили почти напълно стандартния интериор на Skyline, като само са модернизирали мултифункционалния екран в купето, сменили са скоростомера с разграфен до 320 км/ч и са облекли всичко в алкантара.

За разлика от леките си резерви в оформлението на вътрешното пространство, германците не са имали никакви задръжки при намесата си под капака. Те подсилват легендарния 2.5-литров редови 6-цилиндров туин турбо RB26DETT, като сменят турбокомпресорите с надути на 1.5 бара GT RS, добавят нови интеркулер, инжектори и запалителни свещи.

В резултат на подобренията двигателят вече генерира далеч по-адекватните за времето 516 к.с. и 597 Нм въртящ момент спрямо стандартните 327 „коня“ и 393 Нм при R34 GT-R. Тези показатели надминават и оригиналния NISMO Z-tune, който разполага с 493 к.с. и 540 Нм.

За да реализират тази мощност на пътя от JAPO Motorsport са използвали съединител на HKS и спирачна система от StopTech с 355-милиметрови дискове отпред. Германците правят промени и по окачването, за да бъде пътното поведение на тяхната рожба още по-добро. Възстановеният автомобил се е сдобил и с плочка с #1 от 20, с каквато разполага и неговият чистокръвен японски първообраз.

Германците не съобщават точната сума за възраждането на Nissan Skyline R34 GT-R NISMO Z-tune, но обявяват цената, срещу която всеки ентусиаст ще може да се върне назад във времето с техния продукт. За пълнофункционална и защитаваща с достойнство името си реплика с над 500 „коня“ сумата от 89 900 евро изглежда напълно резонна.

Коментари

rado
Пичове колата разполага с 2.6 литров мотор на който обема му е увеличен на 2.8 с по-големи 6 бутални брембо апарати и е с окачване Sachs

comments powered by Disqus