Nissan ще участва на автосалона в Париж с прототипа TeRRA, който е задвижван от водородна клетка. Неговото предназначение е да демонстрира готовността на японската компания за масово производство на подобен тип системи.
Модернистичният кросоувър, който е позициониран между Juke и Qashqai, заимства задвижването на LEAF що се отнася до предните колела. В главините на задните пък са интегрирани електромотори като при PIVO, което прави TeRRA пълноприводен.
Горивната клетка на дългия 4160 мм автомобил е поместена между двете задни колела, като енергийната й плътност е 2,5 кВт за литър. Какъв е пробегът, който може да гарантира тя, обаче засега не е ясно.
TeRRA няма да се произвежда серийно. От Nissan обаче са категорични, че в момента, в който инфраструктурата за зареждане на водород е достатъчно удобнa, ще излезе на пазара с аналогичен масов модел.