Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Nissan, VW и Toyota ще произвеждат евтини модели

27.01.2007 17:01
Nissan, VW и Toyota ще произвеждат евтини модели

Когато преди пет години ръководството на Renault обяви плановете си за пускане в масово производство на автомобил с цена около 5000 евро, мнозинството от специалистите се отнесоха скептично към това изявление. Французите обаче доказаха, че не говорят празни приказки и въпреки ниската си цена автомобилът се оказа съвременен, безопасен и надежден.

Проектът Logan, влязъл в историята с кодовото име Х90, видя бял свят само преди две години, но за това време успя да изстреля продажбите на Renault в облаците. Въпреки че не биеше на очи с нищо особено, автомобилът незабавно завоюва популярност на пазарите в развиващите се страни. Примерът на Renault се оказа заразителен, а французите доказаха, че отговарящият на съвременните критерии автомобил може да бъде и достъпен. Така беше създаден новият сегмент на евтините, но безкомпромисни по отношение на качеството автомобили, който предизвика апетита и на останалите играчи в бранша. За разработването на собствени евтини аналози вече обявиха Nissan, Volkswagen, DaimlerChrysler и Toyota. C Nissan ситуацията е ясна – техният достъпен автомобил ще се базира на платформата на Logan, поради тясната обвързаност на компанията с Renault, като по този начин ще бъдат спестени голяма част от разходите за разработки.

Toyota също възнамерява да обедини усилията си в тази насока заедно с инженерите от дъщерната фирма Daihatsu, която има солиден опит с производство на евтини коли и значителен дял в продажбите на родния си пазар. За разлика от произвежданите досега бюджетни алтернативи обаче, японците ще трябва да се ориентират към по-големите габарити, характерни за автомобилите от средния клас.

 

DaimlerChrysler също предприе действия в тази насока като обяви плановете си за производство на бюджетен автомобил съвместно с китайците от фирмата Chery. Детайлите относно бъдещото сътрудничество все още не са уточнени, но се знае, че сглобяването на автомобилите ще се извършва в Китай. Тук мнозина биха се подсмихнали, особено като се има предвид лошата славата на китайското производство. Проблеми с качеството обаче най-вероятно няма да има, тъй като КНР започна да догонва Европа и по този показател, а германско-американският консорциум едва ли ще остави крайната продукция без надежден контрол.

 

Подобна инициатива поде и Volkswagen, който не закъсня да обяви плановете си за евтино производство и преди няколко месеца подписа договор за строеж на завод карай Калуга, Русия. Известно е, че в новата фабрика ще се произвежда нов модел, базиран на някоя от съществуващите платформи. Още преди три години VW се опита да навлезе в територията на бюджетните автомобилите с цена около 10 хиляди долара със сглобявания в Бразилия модел Pointer. За съжаление автомобилът не успя да се закрепи на пазара и беше изключен от прайслистите. Да се надяваме, че вторият опит на компанията ще излезе успешен.

Коментари
comments powered by Disqus