Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Nissan X-Terra връща дълго неизползвано име

25.11.2020 18:10

Пред нас е забележително доработен триредов SUV Nissan Terra (модел 2018)

От1999 до 2015 г. Nissan произвежда всъдехода  Xterra, базиран на първо и второ поколение на пикапа Frontier. Сега старото име се връща обаче с изпъсване X-Terra. Компанията изведе такава кола на пазара в Близкия изток. Всъщност пред нас е забележително доработен триредов SUV Nissan Terra (модел 2018), споделящ основата със съвременния Navara.

За да превърне Terra в X-Terra, компанията му дари нова радиаторна решетка, брони, фарове и мигачи на автомобила.

Автомобеилът ще се предлага с пет нива на оборудване. Топ версиите са с кожена тапицерия , интерфейси Apple CarPlay и Android Auto, LED оптика, цифрово салонно огледало, камера за наблюдение ана автомобила отгоре отгоре, десет поставки за чаши.

Интериорът, в сравнение с Terra, е коренно преработен. Има по-удобен климатроник с въртящи се дръжки, волан като на Navara и информационно-развлекателна система с девет инчовекран (Terra имаше седем).

Инженерите са оборудвали X-Terra с бензинов атмосферен 2,5 (165 к.с., 241 Нм), който работи заедно със седемстепенна автоматична трансмисия, с избор на задно и двойно предаване . Когато е пълен, на конзолата се появява раздадъчна кутия с позиции 2WD, 4H, 4L. В допълнение, версиите със задвижване на всички колела са оборудвани с електронно заключване на задния диференциал и имитация на блокировка вместо спирачки, помощници за стартиране по наклон и спускане от хълм.

Обемът на багажника: 440/1000/1643 литра (с разгънат, сгънат втори и трети ред). Двузоновият климатроник се допълва от вентилационни контроли в задните редове. Там на тавана може да бъде инсталиран сгъваем 11-инчов дисплей за пътниците отзад, оборудван с HDMI конектор.

Появата на модела X-Terra с оригиналния му външен вид може да се счита за предвестник на обновяване на оригиналнияTerra на азиатските пазари, въпреки че все още няма изявления за евентуалното разпространение на X-Terra извън Близкия изток. Дори тайландската версия на всъдехода, след като наскоро актуализира двигателната гама, запазва същия дизайн. От друга страна, китайският клон обеща да обнови своя Terra в най-скоро време. Съдейки по тийзърите, дизайнът на китайската вариация ще последва стъпките на близкоизтония X-Terra.

Коментари
comments powered by Disqus