Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Nissan X-Trail 2022. с уникална технология ePower

19.04.2021 12:20
Nissan X-Trail 2022. с уникална технология ePower

Най-големият SUV на компанията ще се продава в Европа през следващото лято

Следващото поколение на Nissan X-Trail ще бъде предложено с иновативната нова технология за задвижване ePower на компанията, когато пристигне в Европа през лятото на 2022 г.

Показан изцяло за първи път в Шанхай, най-големият SUV на марката отново споделя по-голямата част от външния и интериорния си дизайн с американския Rogue, който последва върху силно актуализираната версия на платформата CMF -C за кросоувъри на Renault-Nissan-Mitsubishi Alliance, както се използва от Qashqai.,

Системата ePower се различава от конвенционалния хибриден задвижващ механизъм по това, че има бензинов двигател, но се използва изключително за зареждане на батерия, която от своя страна захранва електрически мотор, свързан към предната ос.

В Qashqai системата включва 1,5-литров бензинов двигател, свързан с монтиран отпред електрически мотор с обща мощност 188 к.с. и предлага същата оперативна способност на e-Pedal като изцяло електрическия Leaf. В X-Trail вероятно ще има идентична система, предлагаща повишена ефективност и по-ниски емисии от гамата от чисто бензинови и дизелови двигатели, използвани от настоящия автомобил.

Автомобилът от четвърто поколение ще остане на разположение по избор със седем места, но се казва, че "остава достатъчно компактен за лесни маневри при паркиране".

За Qashqai малко по-голямото последно поколение на архитектурата CMF-C носи ново предно окачване и по-отзивчива настройка на кормилното управление за подобряване на динамичното поведение и вероятно X-Trail до голяма степен ще последва примера му. Nissan потвърди, че ще се предлага вариант със задвижване на четирите колела, оборудван с различни настройки за шофиране по сняг, кал и чакъл.

Размерите и техническите детайли тепърва ще бъдат разкрити, но новият Rogue е с 38 мм по-къс и с 5 мм по-нисък от предшественика си, така че очаквайте подобни промени за X-Trail, заедно с множество нови фокусирани в аерофотоси.

Няма официална дума за ценообразуването

Коментари
comments powered by Disqus